czwartek, 1 października 2009

Kocioł. Wszystko w waszych rękach!

Witam. Może najpierw suche fakty?. To tak jest miki317w i jestem pomysłodawcą tego pomysłu. Nie wiem czy wypali, ale muszę się zareklamować ( choć już przez dłuższą chwilę chciałam usunąć bloga), no ale ten kto nie próbuje nie zyska . Pomysł pomaga na tym że każdy będzie zajmował się czymś innym np. darmówki, spoilery, metamorfozy . Co wy na to? . Blog nazwałam "Kocioł" , ponieważ jest tu wszystko pomieszane , tak jakbym tworzyła miksturę :). Potrzebuje ludzi do różnych zadań , którymi oni będą się zajmowali a jet to między innymi:
  • darmówki,
  • spoilery,
  • metamorfozy,
  • błędy na stardoll,
  • oszuści, hakerzy itp.,
  • moda na stardoll,
  • szukanie kreatywnych osób,
  • pokazywanie kreatywnych scenerii ,
  • szukanie odjazdowych projektów,
  • plotki,
i to na co wy jeszcze wpadniecie :P. . . (a ja będę pisać suche notki) ;P
Osoby zainteresowane niech zapiszą się pod komentarzem i na mojego e-maila( miki317w@tlen.pl) wysyłali prośbę prace na zainteresowany temat a ja zdecyduje kto sie najbardziej będzie do tego nadawał ;)
P.s Bloga dopiero rozkręcam , wiec jeśli chcecie pomóżcie i dajcie się do obserwujących ! :D

9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm... nie wiem czy pomysł wypali ale i tak życzę powodzenia ;]

    Wszystko wymaga ciężkiej pracy i sporej ilości osób. Poza tym trzeba mieć naprawdę wyczucie żeby znaleźć dobrą osobę do pisania ;P

    Pozdrawiam
    Dominika/green.eye

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym komentować dollki pod względem tego jak są ubrane, umalowane itp . ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chciałabym szukać kreatywnych scenerii. Niestety nie mogę ci wysłać na emaila bo zapomniałam hasła. Jak odgadnę to ci napisze ;p
    Na stardollu jestem milenka14624 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Milenko napisz mi zaproszenie do przyjacioł i napisz mi próbe na priva ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej^^
    Ja bym się chciała zgłosić do metamorfoz ;d
    Jak wejdę na szybszy komputer to wyśle Ci prace ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Oki zgłaszam się napisz do mnie na gg i pogadamy do czego się nadaje...

    OdpowiedzUsuń
  8. sorry nie podałam gadu: 10211565

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej podoba mi się ten pomysł i zgłaszam się do szukania kreatywnych osób

    OdpowiedzUsuń

PoGGadamy? . : D

Powered By Blogger