sobota, 3 października 2009

;)

Gratuluje Amandzie77877! .Zostałaś tak zwanym tu przeze mnie "ludziem" do robienia metamorfoz ! ;). Na razie nie pisz żadnych notek , ponieważ powiem kiedy zaczniemy robić "miksturę" . Pamiętaj że masz o tym nie zapomnieć i się zobowiązać do tego zadania ! :] .
Teraz ważna informacja potrzebuje grafika! ( trzeba w końcu zrobić nagłówek i banera ) kto jest dobry w te sprawy proszę zgłoście się na mojego e-maila (miki317w@tlen.pl) . Ważny jest tez ktoś od darmówek i spoilerów , bo ja naprawdę nie mam do tego głowy ;P . Proszę żebyście reklamowali mojego bloga na swoich , jak będzie nas więcej będzie lepiej ;)

3 komentarze:

  1. mm, co mam zrobić zebym mogła oceniać dollki? ;>
    ich make-up i ubiór?
    bardzo bym chciała. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Natexx napisz artykuł próbny na mojego e-maila !(miki317w@tlen.pl) .Po prostu wybierz sobie jedną doll daj punktacje i opisz ją lub coś takiego ale bez metamorfoz . Taka jakby ocenialnia medoll ;)

    OdpowiedzUsuń

PoGGadamy? . : D

Powered By Blogger